torsdag den 30. januar 2020

Bruger du et regneark til at styre dit budget?

Da jeg i slutningen af 2018 skrev artiklen Nyt fireårs-budget til alle bloggens læsere frigav jeg et nyt Excel-ark med fire års budget ganske gratis. Der er ikke kommet nogen tilbagemeldinger, og derfor kom jeg til at tænke på om du, kære læser, overhovedet bruger dette budget til at styre din økonomi?


Der er ingen grund til at bruge tid på at opdatere regnearket hvert år, hvis der ikke er nogen af jer, der har brug for det, vel? :-)

Samtidig tænkte jeg også, at det netop er ved at lægge et budget, at man får bedre styring af sin økonomi, og derfor vil jeg da gerne gøre indsatsen, hvis det bruges.

Skriv en kommentar med dine tanker. Det kan jo være, der er noget jeg skal indtænke til en ny version, og det gør jeg gerne.

Rigtig god dag til alle læserne - og god weekend forude. :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kan her lidt over et år efter konstatere, at der ikke er kommet nogen kommentarer, så jeg venter med at lægge en opdateret version op på siden til der er nogen, der konkret melder, at de gerne vil have et nyt GRATIS budget-regneark...

    SvarSlet