søndag den 26. juni 2016

Et nyt budget kommer ikke af sig selv...

Som du sikkert har opdaget, så bliver der længere imellem artiklerne her på bloggen. Jeg er lidt træt af den manglende deltagelse fra læserne her på bloggen. Man giver kritikerne af dem med dårlig økonomi ret med sin passivitet over for sin egen situation, og det er en skam. Et nyt budget kommer ikke af sig selv...

Alle der læser med har stensikkert set et (eller flere) afsnit af LuksusfældenTV3. Det er somme tider ganske sørgeligt at se hvor lidt selvindsigt, der er hos mange af dem, som er kommet i klemme.

Det værste af det hele er endda, at nogle bagefter påstår, at folk i denne situation ikke har 'overskud' til at tage fat...

Jeg mener det forholder sig ganske modsat, og jeg skal gerne forklare hvorfor jeg siger dette.

Den STØRSTE motivation her i livet burde være, at ændre sin egen situation. Få overblik over økonomien - uanset hvor sort (eller rødt) det ser ud. Tingene vil ikke blive bedre, medmindre man møder sin situation head on - lige på, direkte.

I en tid hvor boligsikringen er til debat, kontanthjælpen på spil ud fra 225 timers regel m.v., så er det NU man skal handle.

Jeg frigav i slutningen af 2015 et budget du kan bruge til at skabe overblik. Brug det. Læs artiklerne her på bloggen, og bliv inspireret til at genfinde kontrollen med dine penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar