mandag den 25. juli 2016

Denne blog er nu over 8 år gammel

Da jeg for over 8 år siden, i december 2007, skrev første indlæg var motivationen at hjælpe folk ud af luksusfælden. Helt klart inspireret af programmet af samme navn på TV3. Jeg mener jeg har delt mange værdifulde tips og ideer her på bloggen, og jeg håber du har det på samme måde, hvis du er en af dem, som har læst med siden bloggen begyndte.
Jeg indrømmer blankt, at jeg tit er blevet skuffet over den ringe deltagelse fra læsernes side. Jeg havde håbet på en masse kommentarer, spørgsmål m.v.

Det ville nemlig give inspiration til hvad DU savner her på bloggen.

Jeg har skrevet om det før, og forstår også godt, det kan være svært, at indrømme hvad der falder én særligt svært. Ikke desto mindre, så hjælper det ikke noget, at jeg skriver en masse, hvis ikke det er relevant for dig. Derfor håber jeg, du vil være aktiv. HVIS du kommer i tanke om noget, du gerne vil vide mere om, så skriv.

Kommentarfeltet bider ikke. :-)

Rigtig god læselyst her på bloggen.

1 kommentar:

  1. Den nye sæson af Luksusfælden er endnu mere tankevækkende end tidligere. Beundrer virkelig det overskud rådgiverne har med kandidaterne. :-)

    Hvis man beder om hjælp, skal man da lytte til de gode råd, så man kan blive bedre til at skabe sit et overblik!

    Ser du med? Hvad er dine tanker?

    SvarSlet